Berichtje 5 - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu Berichtje 5 - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu

Berichtje 5

Door: Yvonne en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Yvonne

27 Oktober 2006 | Ghana, Tamale

Hallo allemaal,

Echt allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes, Daar heeft Patries gelijk in, we hebben ze soms hard nodig.

We hebben het geld wat John vanuit Nederland heeft overgemaakt van de bank gehaald, een hele verantwoording zoveel geld.

Maar we waren natuurlijk belangrijk, niks in de rij staan nee hoor gelijk door naar HET bureau van de baas, en ja hoor voor iedereen, langs iedereen en we hadden het geld.

Dan sta je dus met 10.000 duizend euro (uiteraard in cedies) buiten dat is een vuilniszak vol, en iedereen weet dat er geld in die zak zit en je kunt toch gewoon buiten gaan staan met die zak op de grond en alle mensen lopen gewoon door. hahaha, in Nederland krijg je voor een tientje een kogel door je kop.

Hier hebben ze niets en ze kijken niet eens.

Gewacht tot de aannemer kwam .
De aannemer was er erg blij mee, hij kan nu het dak afmaken en de muren afsmeren enz.

We zijn naar de aannemer van de invalide vrouwen geweest, en hebben doorgesproken hoe het moet worden.

De vrouwen zijn nu wel blij en maken zich nu weer zorgen of ze het kioskje wat ze al hadden dus, ook mogen houden want dat staat aan de weg en daar naaien ze, dus dat is hun inkomen.
Daar gaan Patries en ik nu weer achteraan.
Een van onze vrijwilligsters is ziek dus daar gaan we nu naar toe, morgen weer verder .

Groetjes en dikke kussen Tries en Von.

• 27 Oktober 2006 - 22:21

Francis:

Hoi > wat julie doen is onvoorstelbaar in toch wel soms moeilijke omstandigheden en dan wat het van je/jullie zelf vergt. Ik ben ervan overtuigd dat niet iedereen dit kan !!! bij deze een pluim van dordt tot Tamale