Government - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu Government - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu

Government

Door: Patricia en Yvonne.

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Yvonne

02 April 2006 | Ghana, Tamale

Hallo iedereen

Ja hoor na heel veel werk ervoor gedaan te hebben hadden we een afspraak met iemand van het Government.

Een hele hoge mevrouw, letterlijk en figuurlijk, want ze heeft kantoor op de bovenste verdieping van een hoog kantoorgebouw en geen lift. pppffff.
Maar we weten al een hoop meer.

De school kinderen in Ghana hoeven geen schoolgeld meer te betalen sinds januari 2006 dus dat is mooi meegenomen.
We hebben een heel goed gesprek gehad waarbij we eerlijk hebben verteld dat we belazerd worden, ze stond daar helemaal voor open.
En luisterde heel goed naar ons.

Ze gaat ons helpen, wij dachten tuurlijk.
We maakten een afspraak voor maandag ochtend met haar om scholen te bezoeken , hoe onze school moet worden en daarna hebben we weer een gesprek met haar.

Wat schetst onze verbazing s`avond`s telefoon het Government mevrouw Sanne wilde de begrotingen waar we haar over verteld hadden op komen halen.
Gelukkig heb ik alle papieren van Kidz Active meegenomen,
Dus ze wil echt helpen, ze zijn echt opgehaald.

Meiden van Kidz Active hij gaat goed.
We eten iedere dag bij Habiba Ghanees eten, volgens ons vallen we wel af terwijl Habiba heel goed kookt en het eten lekker is.
Vinden wij, tenminste.

Ik moet met de internet meneer mee om foto`s te plaatsen op een andere computer.
Wordt vervolgd, met ons gaat het goed hier.
Danielle we kijken uit naar je komst hier je bed staat al klaar.

Liefs van Patries en Yvonne.

  • 02 April 2006 - 17:45

    Mart Sleijster:

    Hallo met Mam,enig al die foto,s en wat leuk dat jullie zo,n goede mede werking,hebben gekregen,want het is toch niet mis om in de vreemde alles voor elkaar te krijgenIk ben hardstikke trots op jullie.Ik wens jullie nog veel suxes,en een paar plezierige dagen.Veel liefs Mam en Oma.Een dikke knuffel voor bijde.

  • 02 April 2006 - 17:54

    Willem ,B:

    hetis fantasties waar jullie nu weer mee bezig zijn,en de foto,s zijn hartstikke goed.
    Patricia is ook enorm ondernemend ,wat zij allemaal al onderneemt op zo,n jonge leeftijd , mag ook wel eens gezegd worden ,veel succes beiden Willem B

  • 02 April 2006 - 20:56

    John:

    Het lijkt erop alsof de site nu (2 april) pas actief is. De verhalen zijn gaaf en de foto's ook.
    Liefs

  • 03 April 2006 - 08:06

    Chantal:

    Meiden, ik ben super trots op jullie. Laat jullie niet gek maken. Volgende keer ga ik echt mee. Succes nog daar. Veel liefs Chantal.

  • 03 April 2006 - 09:24

    Daan:

    Hoi, lieverd.
    Leuk om je weer even op de foto's te zien.Heel veel plezier nog even een paar dagen. Maar ben ook weer blij dat ik je vrijdag weer kan ophalen.
    Mis je xxxxxxxxxxxxxxx
    Daan

  • 03 April 2006 - 12:13

    Leni En Francis:

    Hoi Von en Tries,
    Goed wat jullie weer doen voor de stichting en wat een mooie foto's.
    Veel succes en veilig weer thuis.

    Groetjes van ons.

  • 03 April 2006 - 18:40

    Angela:

    He lieverds, gaaf dat we jullie ondernemingen zo kunnen volgen. Ik vind het super dat jullie dit allemaal voor elkaar krijgen. Yvon, ik heb op de site van de J.F. Kennedy school gezien dat je daar de kinderen een educatieve les over ghana heb gegeven. Echt goed!! Ik geef op vrijdag les op de andere locatie in crabbenhof. Als je het wat lijkt kunnen we daar eens voorstellen om ook iets te organiseren. Ik wens jullie verder nog heel veel plezier en succes in Ghana. Tries..als je weer thuis bent kom ik snel een bakkie bij je doen!! Dikke kus en knuffel.

  • 05 April 2006 - 14:39

    Daantje:

    joehoe hier ikke....
    hai zie dat alles prima gaat, ben ik blij om. wou even vertellen dat me vak aanvraag rond is en ik de laatste 2 weken van juni en de eerste van juli ook naar habibje ga!!!! joehoe!! nou zussie en moedertje mis jullie... gelukkig tot vrijdag al kuzziesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2006

Wij vliegen weer terug naar Accra.

29 Oktober 2006

bericht 7 vanuit een zonnig Tamale

27 Oktober 2006

Bericht 6 Tamale

27 Oktober 2006

Berichtje 5

27 Oktober 2006

effe nieuwe foto's
Patricia en Yvonne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 27824

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 28 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: