Ghanees weekend - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu Ghanees weekend - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu

Ghanees weekend

Door: Patricia en Yvonne.

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Yvonne

03 April 2006 | Ghana, Tamale

Hallo allemaal.

Hier zijn we weer,de papieren liggen bij de Government en wij gaan naar de ouders van een van de vrijwilligers die in Ticcs Gasthuis zitten.
Heel gezellig zitten kletsen, toen naar het internet cafe, we wilden alle mail beantwoorden en op deze site schrijven.
Maar wat je nooit verwacht in Ghana en zeker niet in Tamale, de stroom valt uit. Dan niet.
Wij naar het zwembad, heerlijk, taxi gezocht die ons wilde brengen, deze week ongeveer onze 80 taxi. Oh heerlijk naar het zwembad het is ongeveer 45 graden.
Wat dacht je, zwembad dicht want ook daar is de stroom uitgevallen.
Weer een taxi in en naar het ziekenhuis waar de vrijwilligster nog steeds ziek in ligt , gaat gelukkig al veel beter.
Taxi gezocht en naar het Government gegaan om te checken of alle papieren van Kidz Active wel waren aangekomen, je weet het hier nooit.
Krijgen Patries en ik daar ongelovelijk de slappe lach, gelukkig was er nog niks hoog in de buurt, Je moet hier geweest zijn om het te snappen, hoe z`n kantoor er uitziet hoeveel mensen erin en uit lopen, terwijl je afvraagt wat ze er allemaal aan het doen zijn.
Na dat we bij het Government gesproken hebben met Miss Sanne moesten we naar Habiba waar we op tijd van thuis moeten zijn, s`avonds probeert de duivel je te pakken en wat voor ons iets belangrijker was, dan gingen we eten.
Echt Ghanees eten tizet met saus, mmmmmmmm.
s`avonds de was gedaan( in een emmer gestopt) en hehe eindelijk naar bed.

Zondag,
Internet cafe 4 uur lang, ppppffffttt.
Naar Swad geweest , een restaurant, daar hebben we de vragen voor de aannemers opgesteld voor de tekening en voor de begroting.
We hebben een kamer van Koophandel nummer aangevraagd en zijn nu ook bezig met het registreren van Kidz Active als N.G.O
Wat inhoud dat we in Ghana worden erkend als goed doel.
Druk druk.
Groetjes Patries en Yvonne.