Poging om Tamale te verlaten - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu Poging om Tamale te verlaten - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu

Poging om Tamale te verlaten

Door: Yvonne en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Yvonne

06 April 2006 | Ghana, Tamale

Hallo allen,
Woensdag.
Vroeg opgestaan om te pakken , laatste gesprekken met Habiba en Hassan, wat moet er toch veel geregeld worden , we werken echt van s`morgens tot we s`avonds uitgeput in bed stappen.
We hebben ook veel lol samen, we hebben gelukkig de zelfde humor,Patries en ik.
Ook met Habiba hebben we veel lol, ze heeft haast europese humor.
Habiba gaat eerst nog even naar d`r werk en komt dan weer terug om ons uit te zwaaien op het vliegtuig.
Ze heeft een zwarte lange rok en mooie blouse met bloemen ze zegt dat ze als engelse lady naar het vliegveld gaat.
Habiba weg ,wij nemen afschijd van Farida, crazy, lazy, lady.
Van Nugman,en van Alhadji, dan komt er een brommer aan, oef hij komt naar ons. Dat is James de chauffeur van sister Sanne hij komt de papieren brengen van Kidz Active, YES, we hebben ons nummer en YES we zijn een NGO.
Hebben we dus alles kunnen regelen waar we voor kwamen, wij kussen met z`n allen de papieren en zijn zo blij.We danken `m uitgebreid, maar dan, zegt hij, deze neem ik weer mee. mmm wat bedoelt ie??????
Wij krijgen kopieen en deze zijn voor sister Sanne, maar hij was ff vergeten dat we weggaan, ok dan komen we ook nog even voor die tijd naar het Government waren we toch al van plan , want wij dachten dat we alles moesten ophalen.
Alle bagage in de auto en wij ook met Habiba en onze speciale chauffeur van Habiba met z`n oude rotkar.
We zijn net half op weg en ja hoor, lekke band, shit.
Alles weer uit de auto,andere taxi en rijden naar Government, sister Sanne, die moesten de kopieen nog maken dus dat duurde wel even.
Maar goed toen ze van de lekke band hoorde mochten we haar chauffeur en auto gebruiken, heel lief, en toen ging de telefoon, we hadden al de zenuwen want Patries en ik vinden z`n binnenlandse vlucht helemaal niks, die hadden we van de week maar geboekt zodat we niet weer de hele dag in de auto of bus hoeften te zitten.
Maar goed toen ging de telefoon, de vlucht werd gecancelled.
Wat nu, dan maar naar dat kantoor, om te vragen wat nu, we mochten met James, we wilden ons geld terug.
Dit heeft drie en een half uur geduurd . Wordt vervolgd, eten staat klaar.
Groetjes Patricia en Yvonne,

• 08 April 2006 - 16:33

Cynthia:

gefeliciteerd met jullie NGO! Weer Active, Active! Ga zo door zou ik zeggen.
    Dat is wel lekker warm trouwens, zo'n bad van 45 graden.