Nog steeds bezig Tamale te verlaten. - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu Nog steeds bezig Tamale te verlaten. - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu

Nog steeds bezig Tamale te verlaten.

Door: Patricia en yvonne

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Yvonne

07 April 2006 | Ghana, Tamale

Hallo daar zijn we weer,

Het heeft dus bijna 4 uur geduurd voor we ons geld terug kregen, het was niet mogelijk, we moesten naar het vliegveld en dan zouden we meer horen.
Hebben we geweigerd, we wilden in het kantoor ons geld terug, maar de dames van het kantoor konden niet naar de bank.
Ok dan blijven we de hele dag hier, desnoods slapen, maar ons geld krijgen we terug.
We hadden al een taxi geregeld ( sister Sanne) maar die zei na twee uur wachten bekijk het maar, dus toen hadden we geen geld en geen taxi.
Er waren inmiddels wel meerdere mannen in het kantoor die het geld terug wilden, er werd veel geschreeuwd ook door ons.Habiba zette een mond op die je in Kumasi kon horen en ook Patries was duidelijk te horen, ik ben maar gaan huilen, maar niks werkte.
Eindelijk na 4 uur wachten ons geld terug.
Wij zijn toen maar weer naar het Government gegaan, we wisten niet meer wat te doen.
De bus was al weg, onze taxi was weg, het vliegtuig ging niet en wij moesten naar Accra.
Bij het Government waren ze niet al te blij ons weer te zien.
Maar er werdt een taxi geregeld, die na een uur wachten eindelijk kwam, in de tussen tijd was Sister Sanne een tukkie gaan doen en mochten wij haar eten delen,Tries en ik.
Rijst met kip. Heerlijk.
Toen de taxi kwam, was de prijs het dubbele van s`morgens, we hebben daar weer een half uur aan besteed, maar kwamen niet verder, je wordt belazerd waar je bij staat.
Ze wisten natuurlijk dat we echt weg moesten en er wel gebruik van moesten maken.
Ik zal de prijs maar niet noemen , die is zelfs in nederland hoog.
Sister Sanne wilde ons nu toch wel echt uitzwaaien, ze dacht ook, ik moet nu wel weten dat ze gaan, Patries en ik kregen nogmaals een vreselijke lachbui, maar goed ook, zo blijft het allemaal te doen en zie je de humor er van in.
Eindelijk gingen we om half vijf weg.
Eerst Habiba naar huis brengen, dus hebben we weer Farida gedag gezegd en waren we om half vijf net zo ver als s`morgens om half tien.
Na een hele lange rit waren we om twee uur weer in Accra en hebben ons naar ons hotel van de eerste dagen laten rijden.
PPPPPPPPfffffffftttttttt.
Wat een dag.
Wordt vervolgd.
Groetjes Tries en Von.

  • 07 April 2006 - 18:15

    Lambro Triantos:

    Ik heb grote bewondering voor jullie!

    groeten en een veilige reis terug.

    Lambro

  • 07 April 2006 - 22:09

    Lenie:

    Hoi Von,

    Ik had je net willen mailen om te vragen hoe het met de NCDO-subsidie ging en je te vertellen dat het toch wel bijna tijd wordt voor een lunch op het Scheffersplein, want het wordt goed weer voor een buitenlunch, maar ik lees dat je momenteel druk bent met heeeeeeel andere dingen.
    Veel succes in Ghana, het gaat zo te lezen, niet allemaal van een leien dakje, maar jou kennende bereik je wel het doel wel wat je jezelf gesteld hebt. We spreken elkaar wel wanneer je weer terug bent. Hou je haaks enne laat je niet kisten ...........

    Groetjes aan Patries,

    Lenie

  • 08 April 2006 - 06:19

    Hennie Brakel:

    Hou je taai meiden. Wat een avondtuur. Ik denk je zal er maar zitten aan de andere kant ben ik stinkend jaloers. Graag hoor ik er meer van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2006

Wij vliegen weer terug naar Accra.

29 Oktober 2006

bericht 7 vanuit een zonnig Tamale

27 Oktober 2006

Bericht 6 Tamale

27 Oktober 2006

Berichtje 5

27 Oktober 2006

effe nieuwe foto's
Patricia en Yvonne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 27818

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 28 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: