Eindelijk in Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu Eindelijk in Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Patricia en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Accra

Door: Patricia en yvonne

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Yvonne

09 April 2006 | Ghana, Accra

Hallo iedereen,

Na dus midden in de nacht aangekomen te zijn in Accra, weer in ons vorige hotel, de taximensen betaald en heel vlug naar onze kamer, doooooooooooooooooooooooodmoe zijn we.
Mijn nek heeft bobbels als een maanlandschap, waarschijnlijk van de vlooien, we hebben in de taxi af en toe geprobeerd te liggen en ja dan springt er wel eens wat op je he.
We hebben alletwee een buik die met vreemde dingen bezig is.
Maar ja dat hoort erbij he in Ghana.
We hebben nog een soepje gemaakt in onze kamer en zijn pas rond 6 uur gaan slapen.
11.30 uur de volgende morgen wakker en tuurlijk is dan het ontbijt voorbij, dus hebben we een heerlijke lunch genomen.
We zijn met een taxi naar de bank gegaan en weer hadden we geld nodig.
Toen zijn we naar het Art Centre gegaan, geweldig hoor, allemaal kleine bedrijfjes met houtsnijwerk , sieraden, kleding , heel mooi.
Patries heeft een hele mooie drum voor Daan gekocht, helemaal housnijwerk echt gaaf, ik heb een schilderij gekocht voor de woonkamer, langwerpig, zijn John en ik al heel lang naar opzoek.
Gauw terug naar het hotel en een duik genomen in het zwembad, heerlijk.
uurtje uitgerust en toen rugzakken pakken en alles naar de receptie gebracht, naar het internet cafe gegaan, gegeten en de rekening betaald en hopla weer naar het vliegveld.
Inchecken was tussen 19.00 uur en 21.00 uur, wij waren er om 20.00 uur, ons vliegtuig ging om 10 voor 24.00 uur, eerst naar Libie, daar anderhalf uur wachten en dan door naar Amsterdam.
Mijn schilderij moest met de koffers mee ,we dachten dat komt dus nooit in Amsterdam aan. De trom van Daan mocht mee met de passagiers.
We hadden wel de luxe dat er maar iets van 10 mensen in het vliegtuig zaten, dus hier konden we ook drie stoelen in beslag nemen per persoon.
En eindelijk om 12.00 uur s`middags zijn we geland in Amsterdam.
Lange reis, 17 uur, maar we hebben het overleefd.we hebben wel bijna twee nachten overgeslagen, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar we hebben alle dokumenten waar we voor gingen,
en dat in zo`n bliksembezoek,met die bloedhitte, best wel goed van ons.
En wat wel gaaf is het schilderij is aangekomen en héél.
In Amsterdam werden we op opgehaald door John, Daan en Daniëlle met bloemen en lekkere broodjes.
Tries bedankt, voor deze week, we hebben veel steun aan elkaar gehad, wat ook echt nodig was, met al dat harde werken, moeilijke gesprekken etc.Maar samen was het heel gaaf. Mam.

Groetjes Van Patricia en Yvonne.

We schrijven nog een toegift, met leuke dingen over Ghana, dus blijf lezen op deze website.

• 09 April 2006 - 12:20

Non:

wat gaaf allemaal mooie foto's en wat goed zeg van het nummer van koophandel ik hoor de rest nog wel en wat jammer dat ik er niet bij was. groetjes non

• 10 April 2006 - 11:14

Daantje:

hai hai...
    ben blij dat jullie weer heel huids terug zijn en dat alles is gelukt waar jullievoorgingen! ik kijk er nu ook meer naar uit om zelf te gaan, kijk er zelfs heel erg naar uit!
    mam en zussie heb vette bewondering voor jullie dat jullie het altijd weer voor elkaar krijgen, ben trots op jullie me poepies!!
    nou suc6 verder love jullie kuzziess

• 11 April 2006 - 12:05

Ton En Marian:

hoi meiden,leuk weer iets te horen,blij dat alles is goedgegaan,hier op camping ook heerlijk,je vader werkt erg hard.tot ziens
    groetjes,ton en marian